  • 1. Data: 2020-10-07 17:22:01
    Temat: karta wielowalutowa
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

    na cinkciarzu

    dostępna od dzisiaj, do końca roku karta plastykowa bez opłat (0 zamiast
    15 zł), a virtualną można od ręki zamówić

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
    https://www.linkedin.com/in/robert-sierant-367503140
    /

  • 2. Data: 2020-10-07 17:29:54
    Temat: Re: karta wielowalutowa
    Od: Wojtek <w...@m...mail.com>

    On 07/10/2020 12:22, Robert_DF wrote:
    > na cinkciarzu
    >
    > dostępna od dzisiaj, do końca roku karta plastykowa bez opłat (0 zamiast
    > 15 zł), a virtualną można od ręki zamówić

    Ta, próbuję zalogować się do cinkciarza i kod nie przychodzi... czyżby
    im się system zaciął?

    Kiedyś się bawiłem w cinkciarza, ale później przeniosłem się do IKA i
    jakoś C poszedł w odstawkę...

    w.

  • 3. Data: 2020-10-07 18:41:38
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Dwa pytania:
    * toto ma gwarancje?
    * czy występuje w Ognivo?

    -----

  • 4. Data: 2020-10-07 21:23:44
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

    W dniu 07.10.2020 o 18:41, ąćęłńóśźż pisze:
    > Dwa pytania:
    > * toto ma gwarancje?
    > * czy występuje w Ognivo?
    >

    > -----

    cinkciarz nie jest bankiem więc IMHO nie

    odpowiedź na drugie pytanie tak samo "nie" więc komornik nie ruszy

  • 5. Data: 2020-10-08 07:10:23
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A numer rachunku to nr ich rachunku bankowego?
    Czy każdy klient C. ma swoje subkonto z unikalnym numerem rachunku?

    -----

  • 6. Data: 2020-10-08 10:18:16
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu środa, 7 października 2020 17:22:09 UTC+2 użytkownik Robert_DF napisał:
    > na cinkciarzu
    >
    > dostępna od dzisiaj, do końca roku karta plastykowa bez opłat (0 zamiast
    > 15 zł), a virtualną można od ręki zamówić

    O, ciekawostka, że visa - dotychczas z fintechami bawił się głównie MC.
    I do tego całkiem ładna - zastanawiam się tylko, czy białą brać czy czarną
    (zamówienie czarnej jest mocno nieoczywiste).

    Choć nieco podejrzane jest to, kto im te transakcje obsługuje.

  • 7. Data: 2020-10-08 10:44:01
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jak krok po kroku zostać ich klientem i posiadaczem karty, bez jakiejś wtopy?

    -----

  • 8. Data: 2020-10-08 10:46:58
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

> [...]
    (zamówienie czarnej jest mocno nieoczywiste).

    > Choć nieco podejrzane jest to, kto im te transakcje obsługuje.

    zamówiłem białą (jakieś czarne już mam) i oczywiście wirualną, bo można
    mieć dwie

    można konto doładować kartą, ale prowizja 0,7% - to tak na szybko, bo
    przelewem jest gratis

  • 9. Data: 2020-10-08 11:17:03
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 8 października 2020 10:47:00 UTC+2 użytkownik Robert_DF napisał:

    (zamówienie czarnej jest mocno nieoczywiste).

    > zamówiłem białą (jakieś czarne już mam) i oczywiście wirualną, bo można
    > mieć dwie

    Mi jeszcze weryfikują konto (założyłem o 10) - ciekawe, do kiedy się wykokoszą - więc
    mam czas na zastanowienie, bo dopóki nie zweryfikują (ciekawe w sumie jak mają zamiar
    to zrobi - może muszę zrobić jakąś transakcję?) to nie mogę karty zamówić.
    Ale chyba jednak biała (nie dajmy się wrobić apple, że to jedynie ich kolor ;) - bo
    jest biała z jasnoszarymi rysunkami, a ta niby czarna wygląda jednak na ciemnoszarą z
    czarnymi rysunkami.

    Hmm, a ta wirtualna to niby jak działa?
    Mają własne HCE w apce?
    Czy tylko do płatności netowych?

    > można konto doładować kartą, ale prowizja 0,7% - to tak na szybko, bo
    > przelewem jest gratis

    To w jedną stronę - różne wpłaty expresowe (zasilnie kartą, blikiem itp.) robi im
    jakaś Conotoxia Sp. z o.o. - i biorą prowizję.

    Ale ja miałem na myśli to, kto obsługuje transakcje kartami wydanymi przez
    cinkciarza?
    Jakiś regulamin takich płatności musiałem zatwierdzić zanim mi pozwoliło "wejść" w
    zamawianie karty - więc być może ta Conotoxia też im obsługuje karty, które wydają
    (tak jak getout obsługuje idei, santander - wtedy jeszcze bzwbk - obsługiwał vw
    bankowi, do niedawna też curve korzystał z usług jakiejś firmy i przez to mieli dzień
    przerwy w działaniu kart, jak brytyjski nadzór zawiesił tamtej firmie licencję).

  • 10. Data: 2020-10-08 11:27:41
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 8 października 2020 10:44:05 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > Jak krok po kroku zostać ich klientem i posiadaczem karty, bez jakiejś wtopy?

    Klikasz "zarejestruj się" i dalej leci krok po kroku, wystarczy IQ80.
    Podać trzeba zestaw danych porównywalny do zakładania konta w banku - zapewne chodzi
    o pranie kasy.
    Jak jakiejś firmie nie ufasz, nie korzystaj z ich usług.

    Co do indywidualnych kont - choć i tak wszystkie są własnością cinkciarza, więc
    gwarancja jest wspólna dla wszystkich użytkowników, jedyne pocieszenie to ew. 100k
    euro per bank - a mają konta w każdym banku, to kilka przykładów, jakie sumy
    kontrolne mają numery kont u mnie do doładowania:
    - credit agricole PLN PL73, euro PL38,
    - ing euro PLN PL43, euro PL20.

    Ogólnie to wątpię, by dla każdego mieli osobne rachunki - teraz podaje się w tytule
    płatności unikalny identyfikator.

    Ostatecznym testem byłoby sprawdzenie, z jakiego numeru rachunku przychodzi przelew
    przy "rozładowaniu" konta.
    Ale taki numer rachunku i tak przed komornikiem nie uchroni - przyjdzie zająć wypłatę
    u pracodawcy. A ja robota na lewo to przecież i tak przelewem nie zapłacą - zaś
    gotówki na cinkciarza bez pośrednictwa banku nie wpłacisz - chyba że wpłatomaty
    wprowadzą do oferty.
    Albo pójdziesz do castoramy, kupisz za gotówkę i spróbujesz zrobić zwrot na kartę ;>