  • Data: 2020-09-23 21:19:02
    Temat: Re: wroclawskie biletomaty
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > cef <c...@i...pl> writes:
    >
    >> Ale to było 20 lat temu.
    >> Nie pamiętam, żeby były blokady.
    >
    > Za to ja pamiętam.

    Pewnie było inaczej w każdym banku.
    Tą kartą płaciłem dużo w Niemczech, bo popularną
    kiedyś w Polsce Visą elektron nie dało się zapłacić
    ani za paliwo ani za hotel bez jakiejś gimanstyki przy terminalu -
    i na pewno nie było do niej blokad, bo miałem podgląd www.

    Miałem też wypukłą charge do rachunku w PKO BP
    a nie miałem do tego konta żadnego dostępu
    poza wizytą w oddziale (ewentualnie bankomat)
    więc nawet nie mogę stwierdzić jak było.

    Tak z ciekawości:
    jaką funkcję w obliczu kompletnej onlinowości pełni obecnie wypukłość karty?
    Bo mój ojciec ma normalną debetówkę do rachunku
    w PKO BP i ona jest tłoczona. Dlaczego tak?