  • Data: 2020-09-25 16:56:51
    Temat: Re: wroclawskie biletomaty
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:m...@p...waw.pl...
    cef <c...@i...pl> writes:

    >Owszem. Dlatego to nie powinno tak być, przynajmniej powinna być
    >opcja
    >karty przedpłaconej.

    Karty przedplacone jeszcze wystepuja ?

    Pare lat temu takowe w biletomatach dzialaly, i nawet nie dalo sie
    ponizej zera na koncie zejsc.
    Wiec nie wiem - akurat mialy lacznosc i sprawdzily, czy maja jakis
    znacznik ze biletomat wie, ze musi sprawdzic, czy moze chip pamieta
    stan konta i moze odmowic szybko ...

    J.