  • Data: 2020-09-25 21:08:47
    Temat: Re: wroclawskie biletomaty
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No ale jedno nie wyklucza przecież drugiego.
    > Oczywiście blokady były zakładane tylko wtedy, gdy były zakładane
    > - karty z odpowiednim kodem serwisu umożliwiały dokonywanie transakcji
    > offline (do ok. 300 zł), i w takich okolicznościach blokad nie było.

    To akurat była karta do firmowego rachunku,
    więc mogła mieć dość liberalne ustawienia.

    > To nie miało znaczenia, za to płacił zawsze sklep (druga strona).

    Może i nie miało, ale zawsze tłoczone były droższe dla klienta banku w
    zakupie.
    Pamiętam, że gdziekolwiek miałem jakiś rachunek
    z historią i prawo do jakiejś obciążeniówki czy debetówki wypukłej,
    to ona kosztowała kilkadziesiąt złotych rocznie a płaszczaki były za darmo.

    Teraz to faktycznie już bez znaczenia.