  • Data: 2020-09-25 07:50:42
    Temat: Re: wroclawskie biletomaty
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-09-13 o 21:08, cef pisze:

    > No i tydzień blokada wisiała, a dziś znikła, ale nie ma obciążenia.
    > Chociaż warto poczekać do poniedziałku, bo może wtedy się zaktualizuje
    > historia.
    > Chyba będę musiał się znowu przejechać MPK,
    > żeby sprawdzić czy ta karta trafiła na listę nieobsługiwanych

    Proces się zakończył - pojawiła się kilka dni temu kolejna blokada
    i tym razem zakończona obciążeniem.
    Ale jest jedno ale: płaciłem kartą 28 sierpnia a w rozliczeniu
    transakcji mam
    data transakcji 09.09 a data rozliczenia 24.09.2020
    W zasadzie, to mógłbym to reklamować, bo nie wykonałem żadnej transakcji
    kartą w MPK w tym dniu i ja jeżdżę komunikacją 2 razy w roku więc
    jestem w stanie wyłapać takie błędy, ale jak ktoś korzysta częściej
    i przychodzą mu rozliczenia z przejazdów po 2,4PLN co kilka dni
    i nie pasuje żadna data, to klient nie jest w stanie dojść czy go nie
    obciążają po wielokroć za to samo.