eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiweryfikacja klienta w PekaoSA › Re: weryfikacja klienta w PekaoSA
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
    et!aioe.org!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!border1.nntp.ams
    1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrad
    a.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: weryfikacja klienta w PekaoSA
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <e...@g...com>
    <b...@g...com>
    <f...@g...com>
    <5ee22e97$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>
    Date: Thu, 11 Jun 2020 16:37:51 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.9.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <5ee22e97$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 28
    Message-ID: <5ee241c0$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89.64.68.43
    X-Trace: 1591886272 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 544 89.64.68.43:16509
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:651859
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 11.06.2020 o 15:16, Robert Tomasik pisze:
    > W dniu 11.06.2020 o 13:32, m...@g...com pisze:
    >
    >>>> Byłam w PekaoSA w sprawie wpłaty gotówkowej w imieniu osoby
    >>>> trzeciej na rachunek firmy ubezpieczeniowej co ma rachunek w
    >>>> PekaoSA. Przyszła moja kolej, usiadłam przed okienkiem podałam
    >>>> kartke z danymi do wpłaty, mój dowód osobisty i gotówkę i czekam.
    >>>> Niby operacja prosta, ale Pani kasjerka klikała, klikała
    >>>> trzymając mój dowód osobisty w ręku w końcu zadała pytanie: -
    >>>> Pani ma u nas rachunek ? - Nie mam. - ale miała Pani ? - Miałam.
    >>>> w końcu przyjęła wpłatę. Całośc operacji trwała ok. 20 minut. Po
    >>>> przyjęciu wpłaty, poinformowała, że są korzystne pożyczki.
    >>> Ale co Cię zdziwiło? Dowód dałaś ot, tak sobie, czy kasjerka
    >>> poprosiła? A skoro dowód - no to po to, by go sprawdzić.
    >>> Mnie dziwi to, że chodziłaś do oddziału. Zapłaciłaś za tą wpłatę?
    >>> Przelewu nie można było zrobić?
    >> bez prowizji, posiadacz rachunku ma umowę z bankiem, że wpłaty
    >> gotówkowe klientów są darmowe; przelew można było zrobić, oczywiście,
    >> klient mógł zrobić przelew, ale aby klientowi było prościej, a ja aby
    >> zarobić swoją prowizję wzięłam od klienta gotówkę
    >>
    > Bank ma ustawowy obowiązek identyfikacji klientów dokonujących operacji.
    > Nie zależy on od kwoty. W wypadku wpłat w praktyce różnie bywa z
    >

    Można prosić o podanie podstawy prawnej?

    MJ

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1