  • Data: 2020-06-15 13:03:50
    Temat: Re: weryfikacja klienta w PekaoSA
    Od: Robert_DF <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Mnie raczej o ubezpieczyciela chodziło.

    agent nie jest ubezpieczycielem, to tzw. OFWCA (os. fizyczna wykonująca
    czynności agencyjne)

    może działać jedynie w zakresie wydanego pełnomocnictwa:
    1. może mieć takowe do przyjmowania płatności gotówkowych (rozlicza inkaso),
    2. albo nie

    nie ma opcji, że przyjmuje gotówkę od klienta i wpłaca w jego imieniu na
    rachunek TU

    --
    pozdrawiam
    Roberts