  • Data: 2003-02-03 20:47:34
    Temat: Re: mBank lekcewazy zapytania klientow
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@m...oliwa.gda.osk.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <f...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:0777.000002f7.3e3ed1fe@newsgate.onet.pl...
    > Jestem ciekawy jakie sa Wasze doswiadczenia w przesylaniu zapytan do mB ze
    > stron www ?
    > Moje doswiadczenia sa fatalne.
    > 1) pracownicy mB odpowiadajac na pytanie pomijaja jego tresc,
    > 2) nie odpowiadaja na moje pytanie,
    > 3) pisza o rzeczach, o ktore nie pytalem.

    No cóż... w w/w sposób zadałem pytanie tylko raz. Ale za to krótko,
    treściwie i na temat. Jeśli chodzi Ci o cytowanie maila z pytaniem - to
    faktycznie nie stwierdziłem. Jak jesteś nie zadowolony z mailowania to
    skorzystaj z mLinii albo mChata?

    > Moze za duzo od nich wymagam, ale myslalem, ze to dobry bank.

    To jednak dobry bank. Zwłaszcza w świetle tego, co ostatnio wyczynia BŚK ;-)
    RJCz