  • Data: 2003-02-04 11:16:46
    Temat: Re: mBank lekcewazy zapytania klientow
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojtek Frabinski wrote:
> [...]
    > bezposrednio przyniesie klient a drugie to korzysc "marketingowa" z
    > niego.
    > Z tego co sam obserwuje w swojej pracy to najlepszym sposobem
    > reklamy jest zadowolny kllient. I on sam czasem moze dla banku byc
    > finansowo niewiele wart ale dzieki niemu trafia dopiero wartosciowi
    > klienci. Chodzi mi tu o klienta na tyle zadowolonego ze sam z
    > siebie poleca uslugi, nie jakies akcje typu przyjaciele, czy inne
    > polec za nagrode. IMO bank, ktory nastawia sie na osbluge
    > szerokiego grona klienow - i szarczakow i grubych ryb nie moze

    Wojtku. Ty to wiesz, ja to wiem - ale czy to do czegos doprowadza???
    :) Czest smiesza mnie zapowiedzi roznych bankierow (w odrozneniu od
    bankowcow ;) ktorzy twierdza, ze jakosc obslugi, zadowolony klient i
    tak dalej to u nich priorytet. Tylko ciekawe jak oni chca to zrobic z
    niedoszkolonym personelem, ktory zlewa klientow w najwazniejszym
    momencie - bo momencie kontaktu. Nie wiem - slabo zarabiaja, slabbo
    zmotywowani, za duzo roboty...
    Jesli wszystko dali na standarzyzacje oblsugi via komputer, to mogliby
    sie postarac w tej "ludzkiej" czesci. I dotyczy to niestety wiekszosci
    bankow.

    Ale no - niestety - masowka jest masowka i nie mamy co oczekiwac, ze
    nagle zaczna nas traktowac jak w banku dla VIPow...

    > Ale chyba nie nalezy laczyc temetu wspolpracy z rzecznikami
    > prasowymi z kwestia odpowiedzi na pytania klientow

    Oj jednak wydaje mi sie, ze istnieje taka korelacja.
    Przynajmniej odnosze takie wrazenie.

    > hmm. Ja mam raczej doswiadczenia takie, ze wlasnie przez maila mozna
    > otrzymac najbardziej kompoetentna odpowiedz a placowka czy telefon
    > to nie najlepszy pomysl na pytania inne niz szablonowe.

    No dobra, dobra, ale o co ty pytasz. Ludzi z nog zwalasz.. A przy
    mailu to moze 10 osob sie zebrac jak zobacza, ze Wojtek F. pisze ;)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow