eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank lekcewazy zapytania klientow › Re: mBank lekcewazy zapytania klientow
  • Data: 2003-02-04 07:53:30
    Temat: Re: mBank lekcewazy zapytania klientow
    Od: "motherboard" <j...@s...jest.be.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
    napisał w wiadomości news:b1mm4r$9ob$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik wrote:
    > > Moje doswiadczenia sa fatalne.
    > > 1) pracownicy mB odpowiadajac na pytanie pomijaja jego tresc,
    > > 2) nie odpowiadaja na moje pytanie,
    > > 3) pisza o rzeczach, o ktore nie pytalem.
    > > Moze za duzo od nich wymagam, ale myslalem, ze to dobry bank.
    >
    > Tak robi kazdy bank. Ma przygotowane standardowe odpowiedzi na
    > standardowe pytania. I na zasadzie kopiuj&wklej odpowiadaja.
    > Po prostu prawo skali - 300 tysiey klientow robi swoje.
    >
    > Ciekawe czy im dziala juz jakos ten system CRMu ale po prostu widac,
    > ze nie przykladaja duzej wagi do pytan z maila (w Multi to samo...).

    nawiazujac jeszcze do tego co napisales - wg mnie jesli sie cos robi zle, to
    lepiej tego wcale nie robic...
    z pewnoscia przelozy sie to na mniejsza ilosc niezadowolonych klientow oraz
    na zmniejszenie kosztow ;-)



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1