  • Data: 2005-01-31 19:29:49
    Temat: Re: mBank <---> VWBank
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz napisał(a):

    > Pytaliście o różnice, więc jako doświadczony posiadacz rachunków w obu
    > tych Bankach mogę powiedzieć, iż:
    >
    > - pewność przelewu gwarantuje Ci mBank.

    Zdefiniuj słowo "gwarantuje"

    > Tylko raz zdarzyło mi się, że przelew nie wyszedł w zaplanowanym
    > czasie, a dzień później. Dostałem jednak listowne i telefoniczne
    > przeprosiny...

    Czyli jednak nie ma pewności :)

    > W podobnych przypadkach VWBank wypada miernie...
    > Kilka przelewów w ogóle nie dochodzi do skutku, kilka ma inna datę niż
    > data złożenia dyspozycji (podobno należy złożyć do 20 dyspozycję, ale i
    > tak nie ma pewności...) Razem chaos i brak odpowiedzi ze strony obsługi...

    Nie potwierdzam. Wykonałem w ciągu roku kilkaset przelewów w VW na
    kilkanaście różnych kont w różnych bankach. Zero problemów

    > Na koniec mBank po zalogowaniu powiadomi Cię jeśli dany przelew nie
    > został zrealizowany, a w VWBanku tego nie ujrzysz i co gorsza GUI jest
    > nieczytelny (rozbicie: przelew i zlecenia)...

    System transakcyjny VW jest mocno ubogi i gdzie mu tam do Mbanku, ale jest
    to co trzeba

    > - najniższe koszty obsługi gwarantuje Ci VWBank.

    Chyba sobie żartujesz. A opłata za przelew w Mbanku w stosunku do darmowych
    przelewów w VW to "najniższy koszt"? :)))))))

    > Przelewy przez Internet, oraz _telefoniczne_ są tu bezpłatne!!!

    50 groszy na rachunek w innym Banku

    > W mBanku musisz zapłacić - w przypadku Internetu "tylko" 50gr., ale
    > jeśli robisz około 15-20 przelewów w miesiącu, to koszty sięgną
    > 10PLN/miesiąc...

    Raz piszesz, że są bezpłatne z wykrzyknikiem a niżej, że są płatne.
    Zdecyduj się :))))

    > Jeśli dużo podróżujesz, to VWBank jest b.dobrą alternatywą.
    > Dostęp do rachunku i przelewy można wykonać dzwoniąc pod bezpłatny numer
    > (też w IDEI!)

    Do każdego banku można się dodzwonić. Natomiast do VW tylko do 18.00 :))))

    > VWBank ma również najniższe opłaty za wypłatę środków z obcych
    > bankomatów (czyli wszystkich...) jest to 1.50PLN a jeśli wypłacasz
    > powyżej 400PLN to w ogóle nie ponosisz opłat.

    Fakt

    > Mam rachunki w obu bankach i razem jestem z nich zadowolony.

    Chyba masz je krótko bo coś mało wiesz o zasadach pracy obydwu Banków :)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*