  • Data: 2005-01-31 21:06:27
    Temat: Re: mBank <---> VWBank
    Od: Tomasz <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Markus Sprungk wrote:
    > Zdefiniuj słowo "gwarantuje"
    Określiłem tak obrazowo następującą sytuację:
    Istnieje duże prawdopodobieństwo sięgające pewności, że przy zleceniu do
    godziny 6 rano nawet jeśli zajdą różne okoliczności opóźniające
    realizację dyspozycji uda się jeszcze tego samego dnia zaksięgować
    środki na rachunku odbiorcy.

    Podatki i Śmierć - tylko to jest pewne, podobno...

    > Czyli jednak nie ma pewności :)

    > Nie potwierdzam. Wykonałem w ciągu roku kilkaset przelewów w VW na
    > kilkanaście różnych kont w różnych bankach. Zero problemów
    Gratuluję!

    Wykonuję kilkadziesiąt przelewów miesięcznie (ok.70% z datami
    przyszłymi) i w ciągu ostatnich 4 miesięcy zaobserwowałem liczne
    problemy (tylko dla tych z datą przyszłą).

    > System transakcyjny VW jest mocno ubogi i gdzie mu tam do Mbanku, ale jest
    > to co trzeba
    Tylko nie tam gdzie potrzeba, ale można sobie poradzić i na tę
    niedogodność...

    Tak, VWBank to najniższy koszt obsługi - wypunktuję jeszcze raz:
    - bezpłatny dostęp telefoniczny (też z telefonów IDEI);
    - bezpłatne przelewy (w tym telefoniczne);
    - niska opłata 1.50 PLN za korzystanie z bankomatów do 400 PLN i
    bezpłatne powyżej tej kwoty.
    UWAGA: W mBanku 0 PLN za korzystanie z bankomatów Euronet i BZWBK, poza
    tym niestety drogo bo 5 PLN.

    > Chyba sobie żartujesz. A opłata za przelew w Mbanku w stosunku do darmowych
    > przelewów w VW to "najniższy koszt"? :)))))))

    ???? Jak rozumiesz zdanie: "Najniższe koszty obsługi gwarantuje Ci VWBank"?
    Przy okazji dla prawości wypowiedzi muszę jasno zaznaczyć:
    Jeśli oczywiście nie robisz przelewów i wyciągasz środki do 400 PLN a
    masz pod ręką Euronet, czy BZWBK i raczej nie podróżujesz, to może w tej
    specyficznej sytuacji mBank wyjść taniej, ale dla mnie jednak
    bezkonkurencyjny w kosztach jest tu VW Bank (częste wyjazdy + liczne
    przelewy), co uczciwie zaznaczyłem.

    > Raz piszesz, że są bezpłatne z wykrzyknikiem a niżej, że są płatne.
    > Zdecyduj się :))))
    Chyba nieuważnie czytasz ;-)

    > Do każdego banku można się dodzwonić. Natomiast do VW tylko do 18.00 :))))
    Niestety to jest zasadniczy minus, ale o tym pisałem poniżej ;-)

    Powiedzmy w miarę zadowolony.

    > Chyba masz je krótko bo coś mało wiesz o zasadach pracy obydwu Banków :)
    Ciekawe co skłania Cię do takiej tezy? ;-)

    Od 50 miesięcy ;-)
    Byłem ich jednym z pierwszych klientów. ;-)
    A posiadam różne konta w tym firmowe, osobiste, lokaty, itp. ;-)

    Pozdrawiam,

    Tomek