  • Data: 2005-02-01 08:37:21
    Temat: Re: mBank <---> VWBank
    Od: Piotr_Kraków <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Tomasz" news:ctllv8$oea$1@achot.icm.edu.pl

    A ja mam takie pytanie za 1000 punktów dotyczące tego porównania. Otóż tak
    sobie przeglądałem tą całą ofertę VW jeżeli chodzi o oprocentowanie i muszę
    stwierdzić, że tutaj "samochodzik" wypada o wiele lepiej od Mbanku, który
    ostatnio dość dużo stracił obniżając oprocentowanie lokat. No cóż niektórzy
    z was mogą powiedzieć, że na chwilę obecną do oszczędzania służą SFI. Ja
    jednak zaliczam się chyba do ludzi starej daty, którzy po pierwsze boją się
    wrzucić swoje oszczędności (pewną ich część) do SFI a po drugie czują się
    pewniej jak pieniążki leżą im na lokacie :)

    Ostatnimi czasu dość dużo naczytałem się o tym całym offlineowym systemie
    VW. Czy ktoś może mi wytłumaczyć na czym to cudo niby polega? Czym tak
    naprawdę różni się system VW od systemu Mbanku?

    Na zakończenie małe podsumowanie z mojej strony. Otóż prawie od roku jestem
    szczęśliwym posiadaczem konta w Mbanku. Nie mogę się do niczego przyczepić.
    Wszystko działa pięknie i sprawie. Zawsze przez 24h mam dostęp do swoich
    pieniędzy przez telefon i net w przeciwieństwie do VW gdzie konsultanci
    czuwają przy aparatach w określonych godzinach. No cóż jednak w miarę
    jedzenia apetyt rośnie. Fajnie by było jak by Mbank zniósł opłatę za
    przelewy wychodzące po za Mbank i podwyższył troszeczkę oprocentowanie Emax
    + Pozdrawiam.