  • Data: 2005-01-31 22:08:08
    Temat: Re: mBank <---> VWBank
    Od: Tomasz <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Radoslaw P. wrote:
> [...]
    202&page=1&activ=3028

    > I właśnie tę lekturę powinieneś uważnie przeczytać i dokładnie zrozumieć co tam
    > jest napisane. A gdy to zrobisz, to zrozumiesz jaką pomyłką są twoje słowa
    > jakoby wcześniejsze zamykanie sesji gwarantowało na 100% dotarcie do adresata
    > przelewu w ten sam dzień.

    Trudno mi polemizować z Tobą, kimś, kto wyznaczył sobie krucjatę wobec
    innych. Nie wciskaj mi bzdur w usta, nie przeinaczaj słów aby później z
    nimi walczyć.
    Wolałbym, abyś jednak nie kreował rzeczywistości.
    A zatem nie wkładaj w moje usta tego co uważasz, że powiedziałem, czy
    miałem na myśli. Jeśli masz ochotę merytorycznie dyskutować, to radzę
    pomyśl 2 razy zanim coś napiszesz i pamiętaj też, że zawsze możesz się
    mylić. ;-) Zresztą każdy ma prawo popełniać błędy. Nie musisz się tego
    bać, bo nikt sensowny, a przecież Wszyscy tu są tacy, nie będzie się
    wtedy nad Tobą pastwił. :-)

    Hmmm, nie wiem, czy moje dobre rady przemyślisz, czy znowu z czymś
    wyskoczysz. ;-)
    No cóż, zobaczymy.

    Tomek