  • Data: 2005-01-31 21:27:26
    Temat: Re: mBank <---> VWBank
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 31 Jan 2005 20:50:13 +0100, w <ctm25r$m5o$1@achot.icm.edu.pl>, Tomasz
    <t...@p...fm> napisał(-a):

    > 2. Wszystkich zainteresowanych czym jest tzw. "wychodząca i przychodząca
    > sesja elixiru" w ujęciu banku, czym są 3 sesje elixiru (KIR), oraz jak
    > ma się to do realizacji przelewów (co jest gwarantowane, a co tylko
    > zazwyczaj ma miejsce) odsyłam do stron:
    > http://www.ebanki.info/artykuly/kir.html
    > http://www.nbportal.pl/common/Wiadomosc.jsp?nid=1120
    2&page=1&activ=3028
    > Warto najpierw zrozumieć ideę działania i wiedzieć co tak na prawdę jest
    > gwarantowane. Wiedza pozwoli uniknąć ewentualnych problemów.

    I właśnie tę lekturę powinieneś uważnie przeczytać i dokładnie zrozumieć co tam
    jest napisane. A gdy to zrobisz, to zrozumiesz jaką pomyłką są twoje słowa
    jakoby wcześniejsze zamykanie sesji gwarantowało na 100% dotarcie do adresata
    przelewu w ten sam dzień.

    Ogólnie najpierw poczytaj grupę, a potem formułuj tak kategoryczne osądy co do
    sposobu funkcjonowania banków.

    PS. Te linki też możesz sobie darować -- większość grupy dokładnie wie jak to
    działa ;) I na pewno lepiej niż to napisano na nbpportal.pl, gdzie nieco
    dezinformuje się czytalnika, niż informuje.