  • Data: 2021-05-02 09:22:06
    Temat: Re: mBank - Dla Twojego bezpieczeństwa, nie pozwolimy Ci...
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Hello, Mateusz Bogusz.
    On 02.05.2021 09:11 you wrote:

    > Ok, tylko że teraz na zakupy w banku także będzie potrzebna
    > "recepta". A może niedługo także do innych "sklepów" w postaci
    > "kartek" - widziałem ostatnio głos jakieś europosłanki z KE która
    > "przepowiada" narzucony w jakieś przyszłości, odwrót od mięsa w EU.

    Wyobraź sobie teraz, że komuś sprzedałeś auto.
    Po 5 latach dostajesz pozew od kupującego, że właśnie auto się spaliło a

    ty w umowie miałeś zastrzeżenie że kupujący zna stan techniczny auta i
    go akceptuje, co UOKiK uznał za klauzulę abuzywną. W związku z tym cała
    umowa jest nieważna i masz oddać kasę a a roszczenie zwrotne się
    przedawniło.

    Całkiem realny scenariusz.

    --
    Pete