  • Data: 2021-05-04 17:59:38
    Temat: Re: mBank - Dla Twojego bezpieczeństwa, nie pozwolimy Ci...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 03 May 2021 12:59:58 GMT, Budzik wrote:
    > Użytkownik Mateusz Bogusz m...@o...pl ...
    >
    > Nie widze w tym nic ani złego ani dziwnego.
    > Zdarza sie ze pacjent ma recepty od dwóch lekarzy i okazuje sie ze leki
    > maja przeciwstawne działanie.
    > Problem polega raczej na tym ze mało farmaceutów to wyłapie.

    Moze.

    Ja tam raczej pamietam inna dyskusje - zakazac sprzedazy lekow (bez
    recepty) w innych sklepach. I zdanie farmaceuty:
    "Bo ktory sklep np zwroci uwage, ze to za duza ilosc lekow".

    Taa ... a przy jakiej ilosc np aspiryny farmaceuta odmowi ?

    zawsze mozna kartki przywrocic.

    Na razie podniesli podatek na "małpki".

    J.