  • Data: 2020-11-09 21:52:52
    Temat: Re: karta wielowalutowa
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 9 listopada 2020 20:47:32 UTC+1 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > Przeżyłem parę dni temu.
    > I dodam Ci jeszcze bombkę:
    > Doskonale wiedziałem z góry, jaki chcę nadać.
    > Podglądam nadany i... jest jak mój który chcę mieć tyle że dwie cyfry przestawione.
    > Zamiast JKLM przyszło JKML.
    > No i główkuję, czy Wielki Brat wszystko o mnie wie czy może najzwyczajniej za
    szybko wypalcowałem z bocznej numerycznej przy
    > zamawianiu?

    Hmm, idealne rozdania w brydżu też się zdarzają - po prostu tyle ludzi gra.
    Ja kiedyś dostałem z śp. VW banku PIN 2888 - a podobno tak nie wolno ;>

    Takie same laski też się zdarza na ulicy widzieć - tym bardziej teraz, jak w
    maseczkach (z drugiej strony pustki - ale i tak się trafiają).
    A mogą być naprawdę idenyczne, była taka historia w DC, że urodziły się bliźniaczki
    jednojajowe - i zaraz obok trzecia dziewczynka - ij edną z tych bliźniaczek
    zamieniono z tą trzecią - jako że było to zaraz po urodzeniu, w szpitalu, to nikt się
    niezorientował, że były jednojajowe (wszystkie te dzieci wyglądają tak samo, mali
    kosmici), a nagle są dwujajowe.
    Jeszcze rodziców bliźniaczek opieprzyli, że nic nie robią z tym, że dziecko ma
    szpotawą stopkę (choć po urodzeniu nie miało).
    Wyszło to dopiero po latach, w liceum, gdy "prawdziwe" bliźniaczki miały na tyle
    znajomych, że zaczęli im mówić "wiesz, widziałem Cię i wołałem, ale nie reagowałaś"
    albo nawet "o, widziałem Cię przedwczoraj i inną fryzurę miałaś, jak to moźliwe?"
    (potem było foto w gazecie, jedna do ramion, druga do pasa).
    Jakoś udało im się umówić i normalnie "przyszedł jakiś facet z lustrem, ale
    powiedziałem, że już mamy".

    Ale gdzie ten PIN podglądasz?

    A takie dwie ostatnie cyfry przestawione, to się ostatnio dowiedziałem, że centralka
    alarmowa w firmie ma taki feature, że jak ktoś trzyma ci nóż na gardle i każe
    odbezpieczyć, to wpisujesz swój kod, tylko dwie ostatnie cyfry przestawione, to
    odbezpieczy, ale przy okazji wyśle alarm.
    Tylko bądź tu taki gieroj, przecież taki złodziej od razu nie wypuści i można
    skończyć jako zakładnik - lepiej było nie wiedzieć ;>