  • Data: 2020-11-10 00:39:46
    Temat: Re: karta wielowalutowa
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

    > Tzw. "makrokierunek" "informatyka, automatyka i telekomunikacja" EiTI
    > PW, rozdział na kierunki następował po 3. roku. Drugim
    > "makrokierunkiem" za moich czasów była szeroko pojęta "elektronika".

    Ah, ok. "Rurek" to pewnie nie mieliście? A może takie nazwisko "Zimny"?

    > A przedmiot "układy logiczne" prowadził w niepowtarzalnym stylu śp.
    > prof. Majewski

    Tak jakbym coś kojarzył. Coś a la "dzwoni" gdzieś.

    > Byłoby pół biedy, bo to w gruncie rzeczy były prościzny, i asystent na
    > ćwiczeniach nam to wszystko zdążał w kwadrans wytłumaczyć - ale był
    > problem z laborką. Wykład był chyba w poniedziałek, laborka z tego
    > tematu we wtorek, a ćwiczenia w piątek.

    No, wykład, laborka i jeszcze ćwiczenia. Ja chyba czegoś takiego nie
    miałem, albo nie pamiętam. Mogę nie pamiętać, bo mieliśmy dość
    oryginalny system zaliczania przedmiotów.

    > Ale mieliśmy pecha, bo jeszcze poprzedni semestr miał te laborki w
    > pracowni z Amstradami CPC, na których były programy do poszczególnych
    > tematów, prowadzące "za rączkę".

    O, to ciekawe, brzmi jak z zaświatów. EiTI (a nie np. "Wydział
    Elektroniki") sugeruje czasy względnie współczesne, ale CPC - to jakby
    w latach 80. To chyba z jakiegoś archeo :-)

    > A przed naszym semestrem dostali kasę i wymienili pracownię na PC-ty i
    > kazali nam robić te tematy na programach do symulacji układów
    > Altera...

    No i Altera...
    --
    Krzysztof Hałasa