  • Data: 2020-11-10 19:56:41
    Temat: Re: karta wielowalutowa
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

    > Bywało jeszcze "konwersatorium" - ale chyba zestawu 4-częściowego nie
    > było, konwersatorium było zamiast ćwiczeń.

    No tak, konserwy były czymś w rodzaju ćwiczeń. Aczkolwiek to absolutnie
    nie było tak, że ich głównym celem było przygotowanie do egzaminu.

    > Nazywało się to chyba w tak specjalny sposób tylko dlatego, że
    > prowadzili profesorowie, a nie asystenci.

    Chyba niekoniecznie, może to się zmieniało.

    > No i jeszcze była "ściana płaczu" przy auli, jednej z tych dwóch
    > największych, tej bliżej Polnej (przy wejściu, przy którym nie było
    > szatni).
    > Wisiały na niej decyzje rejestracyjne drukowane z ERESa.
    > Czy przed ERESem też tam to wieszali?

    Nie wiem czy ja tam byłem przed ERESem, niekoniecznie. Chyba też tam to
    wywieszali. W każdym razie przy jednej z auli, to chyba były sale 133
    i 166. Na drugiej ścianie wywieszali, IIRC, listy studentów ze średnimi
    skumulowanymi i co tam miało z nimi być (rejestracje, "warunki" itd).

    > Te CPC były OK, spełniały swoje zadanie.

    W każdym razie ja nie miałem żadnych zajęć na CPC, ani o takich nawet
    nie słyszałem. Były tylko pecety, w szczególności DOSowskie,
    i SPARCstacje (zarówno w IA jak i w II).

    > No, tutaj to już bardzo świeża historia, dopiero w 2015 kupił ich intel.

    Ano. W każdym razie niespecjalnie mi pasowały do Amstradów CPC.
    --
    Krzysztof Hałasa