  • Data: 2022-01-17 13:12:08
    Temat: Re: co z to Polsko?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 15 Jan 2022 02:15:06 GMT, PiteR wrote:
    > in <news:mfg1ddukd72r.vd7ikv1moz1t.dlg@40tude.net>

    > w sumie racja ale miałem na myśli w impulsie

    > niedobrze, powinny drożeć :/

    > ale dlaczego? rynek powinien się regulować sam.

    No to sie uregulowal, i mlodzi lekarze wyjechali.

    Wlasnie slysze, ze szpital w Zamosciu zamyka pediatrie,
    bo nie ma lekarzy.
    Ale problem jest szerszy, bo w calym kraju srednia wieku pediatrow to
    60 lat ...
    https://www.tokfm.pl/Tokfm/7,103085,24606420,mamy-za
    -malo-lekarzy-sredni-wiek-pediatry-to-60-lat-w-ginek
    ologii.html

    A bylo 58
    https://www.termedia.pl/mz/Srednia-wieku-polskich-pe
    diatrow-to-58-lat,4196.html

    nie tylko pediatrow
    https://www.rynekzdrowia.pl/Po-godzinach/Slaska-Izba
    -Lekarska-srednia-wieku-lekarzy-to-ponad-50-lat,1911
    91,10.html
    https://pulsmedycyny.pl/co-czwarty-lekarz-w-polsce-m
    a-wiecej-niz-65-lat-1005481

    > mówisz teraz o mechanikach.

    A lekarz na prywatnej praktyce to nie ?

    > mówisz że ktokolwiek jeszcze zwozi kasę w nadziei że będzie z niej
    > korzystał na emeryturze? :)

    Nie wiem, ale co planujesz na starosc?

    > Miałem nadzieję że jak inflacja w górę to i waluty skompensują.
    > ze będziemy mieli drugą Wenezuelę.

    Inflacja na razie miala epizod ... i zobaczymy, czy to trwaly trend.

    J.