  • Data: 2022-01-04 19:03:15
    Temat: Re: Te banki znowu oszukały!
    Od: _Master_ <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek-04-stycznia-2022 o 17:47, J.F pisze:
    > No nie wiem, czy tak nie w rozumieniu prawnym.
    > Co macie w umowie na temat niesplacania kredytu - odsetki naliczone
    > podnoszą "kapitał" czy nie?
    > Istotne o tyle, ze te odsetki moga byc dalej oprocentowane lub nie ..

    Dalej nie rozumiesz.

    Nawet jak "kapitał" wzrośnie przez odsetki (niepojęta dla mnie sprawa
    jak można kredytu nie spłacać) to jest to zupełnie inna sytuacja niż
    od samego początku KAPITAŁ podlegający indeksacji sracji która zmienia
    jego wartość. To nie był i nie jest DOZWOLONE pod nazwą kredytu
    hipotecznego.