  • Data: 2022-01-04 20:08:27
    Temat: Re: Te banki znowu oszukały!
    Od: _Master_ <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek-04-stycznia-2022 o 19:27, J.F pisze:

    > Jak niepojeta? Prace/zrodlo zarobku straciles, inwalidą zostales,

    Jestem normalnym białym człowiekiem. Biorę tyle kredytu żeby sobie w
    takiej sytuacji nie poderżnąć gardła. Ubezpieczam się i mam porządną
    poduszkę tak z pół roczną na znalezienie pracy

    > rata za wysoka sie zrobila i cie nie stac,

    Normalny biały człowiek rozwiązuje takie sytuacje MADRZEJ

    albo po prostu uznales, ze
    > nie warto tym zlodziejom placic :-)

    Przecież umów się dotrzymuje (chyba że sąd uzna że była nieważna) ;-)

    > Jeden, z ktorego cos by sie dalo wywnioskowac byl, ale nie mial formy
    > zakazu, wiec czy nie zostaje swoboda umow z KC?

    Sady również z tego powodu wydają wyroki.

    > poza tym czesc kredytow byla denominowanych.
    > Od poczatku klient wiedzial, ze pozycza 100k CHF.
    > I ta kwota nie rosla, chyba ze o niesplacone odsetki.

    Niestety żyjemy w socjalistycznym państwie unijnym i tu konsument jest
    chroniony. Indeksowany czy dymany nic to nie zmienia
    klient dostał złotówki a "matematyka" bankowa była "podrasowana".

    > A poza tym chyba zaden sad nie uznal takiej argumentacji ...
    > prawomocnie.

    I żaden bank nie proponuje klientom ugody ;-)