  • Data: 2022-01-04 21:22:34
    Temat: Re: Te banki znowu oszukały!
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "_Master_" 61d49b2c$0$522$6...@n...neostrada.pl

    > Jestem normalnym białym człowiekiem. Biorę tyle kredytu żeby sobie w takiej
    sytuacji nie poderżnąć gardła.

    [Master dobrze pisze -- po co sobie? trzeba podrzynać innym!!!]

    > Ubezpieczam się

    Ubezpieczenie kosztuje -- ilu kredytobiorców
    ubezpiecza swe kredyty i na jakich zasadach?...

    Dlaczego nie korzystają z tych ubezpieczeń tak, jak z komunikacyjnych?...

    > i mam porządną poduszkę

    [powietrzną? -- ja też... ale teraz nie mogę czytać podczas
    jazdy, bo takie czytanie może dać mi w ryj -- jak mawia Master...
    muszę odzwyczaić się od umieszczania czegokolwiek pomiędzy
    sobą i kierownicą...]

    > tak z pół roczną na znalezienie pracy

    Przewidzisz wygląd świata z ćwierćwiecznym wyprzedzeniem?...

    > Normalny biały człowiek rozwiązuje takie sytuacje MADRZEJ

    Rezygnuje z niepotrzebnych wydatków?...
    [szuka czarnucha do spłaty?...]

    > Przecież umów się dotrzymuje

    [owszem -- korzystnych dla nas!!!
    zaś zawiera się dla nas niekorzystne...]

    Nawet Pismo Święte tak prawi...

    > (chyba że sąd uzna że była nieważna) ;-)

    [sprawiedliwość nakazuje unieważnianie umów dla nas niekorzystnych!]

    --