  • Data: 2022-01-04 19:27:22
    Temat: Re: Te banki znowu oszukały!
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 4 Jan 2022 19:03:15 +0100, _Master_ wrote:

    > Dalej nie rozumiesz.
    > Nawet jak "kapitał" wzrośnie przez odsetki (niepojęta dla mnie sprawa
    > jak można kredytu nie spłacać) to jest to zupełnie inna sytuacja niż

    Jak niepojeta? Prace/zrodlo zarobku straciles, inwalidą zostales,
    rata za wysoka sie zrobila i cie nie stac, albo po prostu uznales, ze
    nie warto tym zlodziejom placic :-)

    > od samego początku KAPITAŁ podlegający indeksacji sracji która zmienia
    > jego wartość. To nie był i nie jest DOZWOLONE pod nazwą kredytu
    > hipotecznego.

    A gdzie byl zakaz? tzn zacytuj przepis.

    Jeden, z ktorego cos by sie dalo wywnioskowac byl, ale nie mial formy
    zakazu, wiec czy nie zostaje swoboda umow z KC?

    poza tym czesc kredytow byla denominowanych.
    Od poczatku klient wiedzial, ze pozycza 100k CHF.
    I ta kwota nie rosla, chyba ze o niesplacone odsetki.

    A poza tym chyba zaden sad nie uznal takiej argumentacji ...
    prawomocnie.

    J.