  • Data: 2022-01-04 18:40:51
    Temat: Re: Te banki znowu oszukały!
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 4 Jan 2022 18:22:25 +0100, Robert_DF wrote:

    > gdzieś czytałem, że to rozwiązanie nie było takie złe tylko ludzie źle z
    > niego korzystali, ale nie analizowałem tego

    Na czasy wysokiej inflacji bylo w zasadzie jedyne mozliwe.
    Ale potem inflacja spadla, bank ponoc proponowal zmiany, klienci nie
    reagowali ... a teraz sie procesuja :-)

    > jak odsetki były zbyt wysokie (i rata również) to klient ich nie płacił
    > tylko były doliczane do kapitału, jednocześnie go podwyższając
    > majstersztyk finansowy ;-)

    Ale przy oszczednosciach nie masz juz takiej opinii, wrecz sie
    domagasz :-)

    Miniratka PKO o ktorej mysle, to maly kredyt gotowkowy.

    > pamiętam, że dużo ludzi takie aneksy podpisało i naprawdę popłynęli
    > pewnie z 95% nie wiedziała w co się pakuje

    Z drugiej strony - jak oni nie poplyneli, to poplynal bank :-)

    > kapitalizacja odsetek daje efekt śnieżnej kuli, korzystałbym gdybym miał
    > jakieś depozyty

    To czemu bank ma nie korzystac :-)

    > nie spłacasz = dostajesz monity, nie poskutkuje to bank wypowiada umowę
    > i zaczyna się windykacja, całości + ew. kosztów egzekucji
    >
    > wszystko opisane w umowach kredytowch

    No wlasnie - i co w tych umowach o kapitalizacji odsetek?
    Poki odsetki nieduze, a windykacja szybka, to bez wiekszej roznicy,

    J.