  • Data: 2022-01-04 18:10:17
    Temat: Re: Te banki znowu oszukały!
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 4 Jan 2022 17:59:55 +0100, Robert_DF wrote:

    > nie, takie coś (w jednym z banków) nazywało się miniratka, już nie występuje

    Raczej "kredyt Alicja".

    Miniratka miala inna ciekawostke ... odsetki 5%, RRSO 30% :-)

    > procent od odsetek? to byłaby lichwa

    Na koncie czy lokacie nie protestujesz :-)
    Na zmniejszanie kwoty/kapitału kredytu w miare spłacania tez nie.

    Prosta zasada - pozyczyles np 300k na 5%, nie splacasz,
    po roku sie robi juz 315k do splaty ... a odsetki od ilu liczymy
    w kolejnym roku?
    A wrecz w kolejnych miesiacach ...

    J.