  • Data: 2019-07-31 07:58:55
    Temat: Re: Takie bogacze, a kredyty frankowe biorą.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 30 Jul 2019 22:55:26 +0200, Krzysztof Halasa napisał(a):
    > Szymon <...@w...pl> writes:
    [...]
    > BTW przypomnę jeszcze, że wielu klientów nie używało Internetu do
    > dostępu do mBanku (i innych banków), wystarczał im (musiał?) telefon.

    Hm, zrobienie przelewu przez telefon byloby uciazliwe.
    A czy w ogole mozliwe, bez wczesniejszego zdefiniowania ?

    Tzn przez automat, bo przez mLinie ... chyba kosztowne.

    No i kto by zalozyl bank internetowy bez internetu.

    > Problem w tym, że niektórzy jeszcze pamiętają. I żadnego octu ani
    > musztardy nie było - w każdym razie nie cały czas. Pamiętam jak
    > ekspedientki wycierały szmatką nieistniejący kurz z półek, jak ktoś
    > chciał kupić chleb, to musiał stać godzinę (rano, bo później nie było,
    > chyba że kamienny).
    > Mleko "białe", ważyło się przy próbie przegotowania, śmierdziało.

    Mleko jak pamietam to raczej bylo. Ewentualnie rano, bo potem
    wykupili. No i bywalo z dostawa do domu, choc w latach 80-tych te
    dostawy wlasnie zanikaly.

    Chleb o ile pamietam to bywal czesciej.
    Zreszta wszytkie towary "bywały" - jak potrzebowales, to puste pułki,
    ale cos tam dowozili. W roznych porach, bo inaczej nikt by rano nie
    pracowal.

    Swoje trzeba bylo odstac, czasem odejsc z kwitkiem, ale z glodu nikt
    nie umarl.

    J.