  • Data: 2019-07-30 22:23:23
    Temat: Re: Takie bogacze, a kredyty frankowe biorą.
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szymon <...@w...pl> writes:

    [KK]
    > Potencjalnie kosztuje o wiele (!) więcej.

    Ale normalnie to jednak kosztuje zero.

    > Spłaca się automatycznie w ściśle określonych okolicznościach. W
    > szczególności, gdy masz pokrycie wydatków na ROR. Ale jeśli mam
    > trzymać na ROR tyle, ile wydaję KK, aby mieć pewność spłaty... to czym
    > się różni od KD?

    Terminem, w którym musisz mieć pieniądze na koncie.
    Ma to znaczenie zwłaszcza w przypadku nieregularnych wydatków.
    KD - pieniądze musisz mieć natychmiast.
    KK - kiedyś tam.

    > Łatwość otrzymania? KD standardowo wydają, KK nie.

    Ale problemu z tym nie ma. Pod pewnymi warunkami, oczywiście :-)

    > Z tym, że przy KK nosisz dwie karty (bo przecież a nuż bankomat!).
    > Zatem... Ja idę po chleb do biedronki i mi KD z podpiętymi 100 zł
    > starcza.

    A jak zechcesz kupić dodatkowo mleko?
    --
    Krzysztof Hałasa