  • Data: 2019-07-30 20:48:46
    Temat: Re: Takie bogacze, a kredyty frankowe biorą.
    Od: Szymon <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-07-30 o 19:31, ąćęłńóśźż pisze:
    > Może mało wpłacałeś, razem z premią gwarancyjną po ponad 15 latach wpłat
    > to mi wyszło coś 15 m2 tak cirka about, przy czym ta premia gwarancyjna
    > stanowiła lwią część wypłaconej ostatecznie kwoty.

    Czyli na dziś jakieś 100.000? Albo inaczej: połowa ceny kawalerki lub
    1/3 standardowego mieszkania 2-pokojowego?

    Cud jakiś...
    https://dzienniklodzki.pl/premia-z-ksiazeczki-mieszk
    aniowej-ponad-milion-polakow-ma-jeszcze-szanse-na-pr
    emie-z-ksiazeczki-mieszkaniowej-srednia-premia-88/ar
    /13233279

    "Średnia premia gwarancyjna wypłacona w 2017 roku wyniosła ok. 8,8 tys. zł."

    Jak mi się zdaje trudno było w 2017 roku kupić 15 metrów za niecałe
    9000. Domyślam się, że wkład też jakiś był, ale biorąc pod uwagę
    inflacje i różne perturbacje czasów transformacji też trudno na to liczyć.

    http://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7,54420,2420216
    1,wrobieni-w-ksiazeczki-mieszkaniowe-w-piatek-protes
    t-przed-sejmem.html