  • Data: 2019-07-30 19:06:05
    Temat: Re: Takie bogacze, a kredyty frankowe biorą.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Szymon" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2019-07-30 o 17:28, J.F. pisze:
    >Te miliony mogą być łudzące. Już dziś kart jest więcej niż Polaków.

    No ba, jak jeden ma 22 karty :-)

    >Tak, 15%.

    Czyli calkiem popularna :-)

    >JAK PISAŁEM - w niektórych bankach klient Premium obsługiwany jest
    >poza kolejnością (np. CA). Zazwyczaj w osobnym pomieszczeniu.

    A jak pojawi trzech klientow naraz ? :-)

    >Niestety dostałem gotówkę do ręki. Nie było opcji zrezygnowania z
    >niej.

    Bywa.
    A nie bales sie ? :-)

    >W przypadku USD chodziło o przeniesienie kapitału z PKO BP. Można
    >zrezygnować z gotówki, ale wówczas przelew jest obarczony prowizją
    >(ok. 200 zł) i trwa dłużej.

    Bylo przez walutomat, i jeszcze zarobic :-)

    >To nie kwestia "zapisania się", ale rozważenia oferty. Miałem w CA,
    >bo wówczas konto było darmowe. Mam w EB, bo token dawali za darmo w
    >Premium. Miałem w Multi, bo mnie prosili, aby skorzystał, gdy miałem
    >tam lokaty.
    >Nie kręci mnie "prestiż", ale jeśli mogę mieć dzięki opcji premium
    >coś taniej lub wyżej oprocentowane - dlaczego nie?

    Dlaczego nie, ale nie wiem czy chcialoby mi sie ganiac do oddzialu :-)

    >Nie o to chodzi. Jeśli limit 50000 w Mille Cię nie satysfakcjonuje, a
    >wskazujesz na 10 kont to rozumiem, że masz potrzebę przelania pół
    >miliona. Aby tego dokonać 1 dnia, musisz mieć po 50k na konto. Czyli
    >trzymasz tam pieniądze. A ponieważ zazwyczaj ROR nie jest
    >oprocentowany - tracisz.
    >Łopatologicznie: masz 500.000 w Mille to trzymasz sobie na -
    >powiedzmy 1,9%. Rocznie blisko 10.000 brutto. Ale jak chcesz tyle
    >przelać, bo inni np. dali więcej to:
    >a/ tuptasz do placówki, bo tylko tak się da
    >b/ robisz 10 dni przelewów po 50k

    Ano owszem, sa nieprzyjemnosci ... tylko czemu trzymac w Mille na 1.9
    % ?

    >Jeśli masz 500.000 na 10 kontach to obawiam się, że trudno będzie
    >wykręcić taki procent.

    Niby odwrotnie, 2.7% do 100k, ale "klient moze miec tylko jedno konto
    z promocja" :-(

    No chyba, ze z klientem premium jest inna rozmowa ...

    > No co ty - BM bez dostepu przez internet ?
    > To ja tego nie chce :-)

    Bank jest tylko maklerem, akcje trzyma KDPW ...

    J.