  • Data: 2019-07-30 16:33:00
    Temat: Re: Takie bogacze, a kredyty frankowe biorą.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Szymon" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2019-07-30 o 15:36, J.F. pisze:

    >Nie mam wrażenia, że to kłótnia. Dyskutuję sobie. Może czasami nieco
    >irytujący bywa Twój ton, ale to nic. Ot - wymiana zdań.

    >Mam wrażenie, iż rozpatrywaliśmy początki mBanku w nieco szerszym
    >kontekście niż 1 klient.

    Myslisz, ze jestem wyjatkowy, a reszta ludzi lubi chodzic po bankach ?
    :-)

    >Teraz nie ma problemu - są różne opcje premium. Ściślej - zależy co
    >załatwiasz. Na przykład w CA wszelkiej maści papierki załatwiałem w
    >osobnym pokoju, ale już kasa była wspólna i kolejka dla wszystkich.
    >Dość miło wspominam Aquariusa w Multi.

    Ja tam milo wspominam banki do ktorych nie musze chodzic :-)

    >Tak i naprawdę już wielokrotnie pisałem dlaczego wtedy TAK, dlaczego
    >dziś mało/prawie wcale.
    >Kto wie, jak będzie w przyszłości. Jeśli te limity w necie będą maleć
    >to byle większy przelew będzie wymagał wizyty w oddziale.

    Byc moze, ale troche watpie aby do tego doszlo.
    Myslisz, ze tak chetnie zaczne banki odwiedzac ?
    Predzej zaloze 10 kont.
    Albo procenty tak spadna, ze oszczednosci nie bedzie sie trzymalo w
    bankach, tylko w akcjach, funduszach itp ... albo w złocie :-)

    J.