  • Data: 2019-07-30 16:12:15
    Temat: Re: Takie bogacze, a kredyty frankowe biorą.
    Od: Szymon <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-07-30 o 15:36, J.F. pisze:
    > No to o co ta klotnia ?

    Nie mam wrażenia, że to kłótnia. Dyskutuję sobie. Może czasami nieco
    irytujący bywa Twój ton, ale to nic. Ot - wymiana zdań.

    > Ja przestalem korzystac z oddzialow w 2001, bo mbank sie zrobil
    > "pierwszym bankiem" - i taka byla moja teza :-)

    Mam wrażenie, iż rozpatrywaliśmy początki mBanku w nieco szerszym
    kontekście niż 1 klient.

    > No, tak po prawdzie to jeszcze czasem BZ mnie zmusza do zajscia do
    > oddzialu ... blisko mam, wiec nie narzekam mocno ... tylko te kolejki
    > ... ale raz na rok mozna.

    Teraz nie ma problemu - są różne opcje premium. Ściślej - zależy co
    załatwiasz. Na przykład w CA wszelkiej maści papierki załatwiałem w
    osobnym pokoju, ale już kasa była wspólna i kolejka dla wszystkich.
    Dość miło wspominam Aquariusa w Multi.

    > Ale dawniej korzystales.

    Tak i naprawdę już wielokrotnie pisałem dlaczego wtedy TAK, dlaczego
    dziś mało/prawie wcale.
    Kto wie, jak będzie w przyszłości. Jeśli te limity w necie będą maleć to
    byle większy przelew będzie wymagał wizyty w oddziale.