  • Data: 2021-09-09 17:08:39
    Temat: Re: Rezygnacja z karty kredytowej
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 9 września 2021 o 15:00:45 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):
    > Tue, 7 Sep 2021 04:53:22 -0700 (PDT), w
    > <5...@g...com>, Dawid Rutkowski
    dodatkowymi), dodatkowe bezpłatne.

    visy (ale uwaga na MC, rżnie!) - ale, jak pisałem, KK w getoucie to specyficzny
    sport, czasem z rzędu ekstremalnych, więc parabanków na liście nie umieszczam.
    > Ja nie mam żadnych zastrzeżeń, a jestem marudny.

    No toś chyba "dziecko szczęścia, w niedzielę urodzony" ;>

    > Przychodzi papierowy wyciąg (darmowy) co miesiąc, zlecam przelew z własnego
    > banku. Do Getinu nawet się nie loguję.

    Podwójnie, polegać na tzw. poczcie polskiej?

    > Serdecznie polecam KK Getinu, to nawet patriotyczne jest :)

    A ten patriotyzm to w którym wydaniu?
    Bo raczej biznes p. LCz osłabiasz swoim zachowaniem ;>