  • Data: 2021-09-09 19:41:28
    Temat: Re: Rezygnacja z karty kredytowej
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 9 Sep 2021 08:08:39 -0700 (PDT), w
    <29e69fa8-ab67-483e-b74c-2c30f1022f6an@googlegroups.
    com>, Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> napisał(-a):

> [...]
    dodatkowymi), dodatkowe bezpłatne.

    visy (ale uwaga na MC, rżnie!) - ale, jak pisałem, KK w getoucie to specyficzny
    sport, czasem z rzędu ekstremalnych, więc parabanków na liście nie umieszczam.

    > No toś chyba "dziecko szczęścia, w niedzielę urodzony" ;>

    Ale co tam może się zepsuć? Nawet plastik mi za darmo wymienili.

    Ale gwoli sprawiedliwości dodam, że kiedyś odmówili mi autoryzacji na stacji,
    bo system wykrył że nie powinno mnie tam być :)

    > Podwójnie, polegać na tzw. poczcie polskiej?

    Awaryjnie mogę się zalogować, nie mam z tym problemu :)

    > A ten patriotyzm to w którym wydaniu?
    > Bo raczej biznes p. LCz osłabiasz swoim zachowaniem ;>

    Eee?