  • Data: 2009-12-10 20:58:32
    Temat: Re: Pierwsza / najstarsza karta
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <p...@g...com> napisał w
    wiadomości
    news:00804a3c-eab9-477e-8b89-9982349a2205@k4g2000yqb
    .googlegroups.com...

    Pamiętam, że specjalne pismo do banku pisałem, żem co prawda student,
    ale z dochodami :-)

    Hehe... ja jak pod koniec lat 90-tych otwieralemkonto w Kredyt Banku to
    musialem przyniesc z zakladu pracy zaswiadczenie o zarobkach. KB wymagal
    wtedy wynagrodzenie netto 1000 czy 1500 pln netto zeby raczyl otworzyc
    rachunek. Jako, ze przelewy wtedy szly kilka dni odbieralem wyplate w
    gotowce i wplacalem w banku ;).

    MK