  • Data: 2009-12-10 22:31:27
    Temat: Re: Pierwsza / najstarsza karta
    Od: Grzexs <g...@g...pXl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja takiego czegoś chyba raczej nie miałem. Natomiast miałem czeki do
    > rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w PKO BP. I płaciłem nimi w
    > sklepach. To dopiero było coś. Pisało się na czeku "do rozrachunku" albo
    > "rozrachunkowy" i płaciło się nim w sklepie. Albo na poczcie lub w banku
    > można było gotówkę wypłacić.

    A ja nawet napisałem "program", który po włożeniu czeku do drukarki
    Panasonic KXP-1180i przewijał go do odpowiedniego miejsca i drukował
    moje imię i nazwisko - dla bezpieczeństwa oczywiście. Bo głównie służyły
    do pobierania gotówki w pobliskiej filii Powszechnej Kasy Oszczędności.

    PS. Czeki przeminęły, a... drukarka wciąż na chodzie!
    --
    Grzexs