  • Data: 2009-12-10 21:49:48
    Temat: Re: Pierwsza / najstarsza karta
    Od: "Valdi" <V...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "MK" news:hfrndt$59$1@inews.gazeta.pl

    > Hehe... ja jak pod koniec lat 90-tych otwieralemkonto w Kredyt Banku to
    > musialem przyniesc z zakladu pracy zaswiadczenie o zarobkach. KB wymagal
    > wtedy wynagrodzenie netto 1000 czy 1500 pln netto zeby raczyl otworzyc
    > rachunek. Jako, ze przelewy wtedy szly kilka dni odbieralem wyplate w
    > gotowce i wplacalem w banku ;).

    Kolejna łezka w oku... też tak miałem.
    Jak patrzę na historię szeroko rozumianej polskiej bankowości po 89' to
    dochodzę do wniosku, że pewnym sensie każdy z nas (w końcu na grupie w 99%
    bankowi psychofani he he) że jesteśmy swoistego rodzaju prekursorami tego co
    mamy obecnie.
    I dodajmy, że wiele krajów cywilizowanego zachodu może się uczyć (oczko do
    Niemców!) od tego co w kraju nad Wisłostradą mamy.