  • Data: 2009-12-10 21:57:21
    Temat: Re: Pierwsza / najstarsza karta
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hfrqev$chm$...@i...gazeta.pl...

    > wklepywal do POSa. Ciekawostka bylo to, ze sprzedawca mogl wprowadzic
    > numer karty z klawiatury, ale z tego co pamietam byla wtedy wymuszana
    > autoryzacja glosowa. Autoryzacja glosowa dzialala wtedy nawet na VE. Co do
    > transakcji zdalnych to pamietam, ze mialem ustawione stale zlecenie oplaty
    > karta VE abonamentu za Canal+.

    Obecnie wprowadzenie numeru karty z klawiatury terminala nie wymusza
    autoryzacji głosowej. Ostatni raz około roku temu zmusiłem do tego jedną
    kasjerkę, bo pasek się nie czytał, a zależało mi na zapłaceniu akurat tą
    kartą. Autoryzacja przebiegła normalnie dla tej karty (podpis na slipie).
    Karta bez mikroprocesora, ale to raczej bez znaczenia.