  • Data: 2009-12-10 23:20:26
    Temat: Re: Pierwsza / najstarsza karta
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    MarekZ <b...@a...w.pl> napisał(a):

    > Ja takiego czegoś chyba raczej nie miałem. Natomiast miałem czeki do
    > rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w PKO BP. I płaciłem nimi w
    > sklepach. To dopiero było coś. Pisało się na czeku "do rozrachunku" albo
    > "rozrachunkowy" i płaciło się nim w sklepie. Albo na poczcie lub w banku
    > można było gotówkę wypłacić.

    Jak byłem na studiach to też miałem czeki, dla odniany BGŻ i permanentną z
    nimi jazdę... Teoretycznie powinny być realizowane na każdej poczcie, ale w
    większości wypadków wywoływały co najwyżej panikę wśród pań pocztówek.
    Ostatecznie udało mi się wdrożyć procedurę ich powtarzalnej realizacji
    wyłącznie na poczcie najbliżej akademika, na której byłem rozpoznawany i
    witany radosnym okrzykiem: O! Znowu ten pan z czekiem! :^)