  • Data: 2009-12-10 21:09:44
    Temat: Re: Pierwsza / najstarsza karta
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja tez mialem czeki... chyba dawalo sie mini wyplacic na poczcie 300 czy
    > 500 pln bez sprawdzania czy czek ma pokrycie... W sklepie chyba tez raz
    > placilem czekiem... Co smieszne, ze zeby dostac karte konieczne bylo
    > posiadanie konta przez kilka m-cy, a czeki wydawali od reki. Fakt, ze
    > transakcje karciane chodzily wtedy offline do 500 pln. Stare dobre czasy
    > :). Teraz to mozna co najwyzej liczyc na offline'owa transakcje na
    > kilkanascie pln jak sie ma pay passa ;).
    >
    > MK

    300 zł na poczcie to był max, na początek (po pierwszym wpływie) klient
    dostawał 5 czeków (nie było jeszcze kart), a po jakimś czasie mógł
    liczyć nawet na 25! i zdarzało się, że taki klient, który miał regularne
    wpływy na konto realizował wszystkie czeki (25 x 300 zł) i znikał ;-/

    tych pierwszych (zielonych) nie mam, ale kilka zielono-pomaranczowych i
    owszem, wszystkie do rachunku, ktorego nie mam od lat...byloby wesolo
    jeden zrealizowac ;-D

    --
    pozdrawiam
    RobertS