  • Data: 2009-12-10 21:02:19
    Temat: Re: Pierwsza / najstarsza karta
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja takiego czegoś chyba raczej nie miałem. Natomiast miałem czeki do
    > rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w PKO BP. I płaciłem nimi w
    > sklepach. To dopiero było coś. Pisało się na czeku "do rozrachunku" albo
    > "rozrachunkowy" i płaciło się nim w sklepie. Albo na poczcie lub w banku
    > można było gotówkę wypłacić.

    ano było coś takiego, WBK wydawał takie w 1996 r. (moja najpierwsza
    karta), niestety nie mogę znaleźć nigdzie wizerunku w sieci ;-(

    nie było na niej ani logo Visa ani MC...oczywiscie wypłaty TYLKO w
    bankomatach ww. banku; na początek dostałem kartę z oszałamiającym
    limitem 50 zł dziennie (bez względu na wysokość salda)

    a czeki i owszem, nawet sobie kilka na pamiątkę zostawiłem ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS