  • Data: 2009-12-10 21:04:22
    Temat: Re: Pierwsza / najstarsza karta
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości
    news:hfrmtt$cq$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

    > Ja takiego czegoś chyba raczej nie miałem. Natomiast miałem czeki do
    > rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w PKO BP. I płaciłem nimi w
    > sklepach. To dopiero było coś. Pisało się na czeku "do rozrachunku" albo
    > "rozrachunkowy" i płaciło się nim w sklepie. Albo na poczcie lub w banku
    > można było gotówkę wypłacić.

    Ja tez mialem czeki... chyba dawalo sie mini wyplacic na poczcie 300 czy 500
    pln bez sprawdzania czy czek ma pokrycie... W sklepie chyba tez raz placilem
    czekiem... Co smieszne, ze zeby dostac karte konieczne bylo posiadanie konta
    przez kilka m-cy, a czeki wydawali od reki. Fakt, ze transakcje karciane
    chodzily wtedy offline do 500 pln. Stare dobre czasy :). Teraz to mozna co
    najwyzej liczyc na offline'owa transakcje na kilkanascie pln jak sie ma pay
    passa ;).

    MK