    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    <s...@p...org>
    Subject: Re: PSD2 mBank i pewnie nie tylko...
    Date: Wed, 7 Aug 2019 15:12:14 +0200

    org...
    On 2019-08-07, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Z tego co kojarzę, jest to najbardziej popularne.

    Rozrozniaja sie te konta jakos wyraznie na stronie czy w apce ??

    >iPKO, mBank, Alior Bank i BZWBK mają powiązanie
    >z konkretnym numerem klienta.

    Taa ... nie mam zdrowia z PKO wyjasniac, ale mialem tam jakies lokaty
    walutowe, zlikwidowalem niedawno ... i sie okazuje, ze pobierali pare
    zl co miesiac.
    A powiadomili o zmianie "elektronicznie".
    Co jest o tyle ciekawe, ze juz nic wiecej nie mialem z nimi wspolnego.
    Tylko bylem pelnomocnikiem do konta ojca ... i chyba uznali, ze to
    wystarczy.

    No, mam jeszcze konto w Inteligo, ale dla nich to osobny bank.

    Hm, a moze by jednak wyskrobac reklamacje ? :-)

    >Tak. Mimo wszystko lepiej niż komputery.
    >Android (obecnie) się Ciebie *zapyta* czy chcesz
    >dać innej apce dostęp do Twoich maili itp.

    A ciemny lud pozwoli, a jasny ... byc moze tez da sie nabrac.
    Bo te zabezpieczenia to jakies takie malo funkcjonalne.

    >Przy takim mass-mailingu taka aplikacja zniknie bardzo szybko,
    >bo dużo kumatych osób to zgłosi.

    Zaczac od niekumatych :-)

    >No i kurcze, bank wypisuje często i gęsto jak postępować i skąd
    >instalować aplikacje
    >oraz ostrzega przed fałszywymi aplikacjami.

    no przeciez ze sklepu instalowana :-)

    J.