  • Data: 2019-08-10 11:34:30
    Temat: Re: PSD2 mBank i pewnie nie tylko...
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Bancer <w...@g...com> writes:

    > On 2019-08-10, Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Dokładnie. W kontekście dyskusji, czyli przeprowadzania
    > ataku masowego. Zastrzeżenia o >>targetowaniu<< bogatych
    > i znanych osób też umieściłem.

    > W warunkach laboratoryjnych, i owszem.
    > Tu również mieli nieograniczony dostęp do tej osoby i mogli
    > robić więcej prób.

    > Nie wystarczy.
    > Trzeba mieć i fizyczną osobę do której telefon należy.
    > Czyli nadal nici z ataku "na zdjęcie".

    Czytaj dokładniej: "w pewnej sytuacji, niekoniecznie laboraoryjnej"
    Ja nic o ataku "na zdjęcie" nie pisałem. To po pierwsze.

    Po drugie: Stopniowe osiągnięcia w łamani każą zastanowić się, czy jednak
    niedługo nie usłyszymy o ataku "na zdjęcie". I tyle.

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    arachnoleptic fit, n.: