  • Data: 2019-08-10 20:00:41
    Temat: Re: PSD2 mBank i pewnie nie tylko...
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Bancer <w...@g...com> writes:

    > On 2019-08-10, Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Ale jeszcze wcześniej było zastrzeżenie o tym, że dywagacje nie
    > dotyczą służb i targetowania indywidualnego.
    Możliwe, że nie doczytałem. Ale nawet nie o to chodzi. Okazuje się, że
    jednak nie jest to takie cudo jak chciałeś nas przekonać.

    > Idąc tym tropem, to można z zabezpieczeń zrezygnować w ogóle,
    > bo "w końcu ktoś kiedyś, jakoś, może" wymyśli jak to obejść.
    > A jak można, to po co zabezpieczać?

    Czy tylko ja mam wrażenie, że próba podważenia cudowności FaceID
    powoduje, że sprowadzasz sprawę do absurdu?[1]
    Można i tak.

    KJ

    Don't read any sky-writing for the next two weeks.