  • Data: 2016-08-16 16:10:23
    Temat: Re: Kwitek dla klienta, kwitek dla sklepu...
    Od: witek <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 8/16/2016 7:18 AM, Dawid Rutkowski wrote:
    > Więc po co komu podpis, którego się nie sprawdza ? Równie dobrze mogłoby go nie
    być.

    Uzasadnienie jest jedno.
    Bo moja babcia tez tak robila.

    > To co, fotografują każdego klienta, który płaci ?
    >
    > @witek - a jakie to masz te wielke problemy w sklepach w PL z podpisywaniem kwitków
    ? Ja nie podpisywałem chyba od 10 lat, ale chyba średni staż pracy w handlu jest
    chyba większy ? Czy nie ?

    Wlasnie nie jest.
    Sredni staz pracy na kasie jest chyba podobny do tego w call center.
    Kto może ucieka jak najdalej.
    A na szkoleniach o podpisie już sie nie uczy. Wiec panie po prostu nie
    maja zielonego pojecia o co biega.
    Widza karte z chipem, bezwiednym ruchem wskzuja na terminal rzucajac od
    niechcenia "pin i zielony" i zaczyna sie panika, kiedy potwierdzenie
    zaczyna sie drukowac mimo, ze ja zadnego pinu jeszcze nie wpisalem.
    Tlumaczenie, ze karta jest na podpis nic im nie wyjasnia.

    Za kazdym razem musze cierpliwie tlumaczyc:
    - znajdzie pani dlugopis,
    - ja sie pani na tym pierwszym podpisze,
    - na terminalu ma pani napisane nacisnac jadynke jak podpis zgodny
    - i ten drugi wydruk co sie wydrukuje bedzie dla mnie a ten podpisany
    zostawia pani sobie.

    - "ASKA!!!" jest gdziesz szefowa bo ja tu mam cos dziwnego na kasie.