  • Data: 2016-08-16 17:55:17
    Temat: Re: Kwitek dla klienta, kwitek dla sklepu...
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 16 sierpnia 2016 17:24:26 UTC+2 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

    > Hmm, w banku też grafolodzy nie pracują, a autoryzujesz dyspozycje (chociażby
    wypłaty kasowej) podpisem, który sprawdzają z tym z umowy. I ostatnio mi się
    zdarzyło, że musiałem wzór podpisu aktualizować, bo podpisałem się na tyle inaczej od
    tego w banku - dobrze, że podpis zgadzał się z tym w nowym dowodzie, bo by się
    jeszcze policja przyplątała ;>

    Akurat w nowych dowodach to podpisów nie ma;)