eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKwitek dla klienta, kwitek dla sklepu... › Re: Kwitek dla klienta, kwitek dla sklepu...
  • Data: 2016-08-17 21:09:16
    Temat: Re: Kwitek dla klienta, kwitek dla sklepu...
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

    > Pozostają oczywiście przyjezdni - w tym mający jeszcze karty paskowe.
    > Tu sklep niestety ma gorzki wybór - albo ryzykuje (60% fraudów na
    > brytyjskich kartach dokonywanych jest w USA w terminalach mających
    > wyłącznie czytnik pasków), bo już wszedł w życie liability shift,

    Ryzyko niespecjalne, wystawca karty ponosi główne ryzyko.
    Gorzej może być, gdy acquirer i wystawca karty to ten sam bank
    (albo np. prawie ten sam). No ale przy zgubionej karcie jest tak samo.

    Generalnie sprzedawcy powinni akceptować karty tylko magnetyczne, mogą
    już nie umieć.

    > albo
    > klienta straci, obsługując wyłącznie karty z chipem - a może nawet
    > wyłącznie chip&pin.

    Wyłącznie chip & pin - praktycznie tylko terminale bezobsługowe.
    PIN vs signature to jest decyzja banku i ew. jego klienta, nie sklepu.
    --
    Krzysztof Hałasa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1