  • Data: 2021-11-26 19:32:01
    Temat: Re: Korzystasz z portalów ogłoszeniowych?
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:1ki6nhp2glyo$.ne8uum5z1qh0$.dlg@40tude.net>
    user Imka pisze tak:

    > "Korzystasz z portalów ogłoszeniowych?
    > Uważaj na oszustwa! Dowiedz się więcej tutaj."

    nie no szok

    Nowa, nierekomendowana forma płatności na polskim rynku
    Jest to rodzaj płatności natychmiastowej z udziałem pośrednika.

    Realizacja tej operacji przypomina do złudzenia korzystanie z
    bankowości internetowej. Wyświetla się nazwa banku (bez użycia znaku
    firmowego). Osoba chcąca wykonać płatność wprowadza login i hasło
    używane w bankowości internetowej swojego banku. W przypadku
    zabezpieczenia w postaci kodu przesyłanego przez bank SMS-em, aplikacja
    poprosi o jego wprowadzenie celem uwierzytelnienia transakcji.
    Informacje te są przekazywane pośrednikowi. Po ich otrzymaniu,
    pośrednik - zalogowany danymi udostępnionymi przez klienta na jego
    rachunek bankowy - realizuje płatność z rachunku klienta na rachunek
    dostawcy towaru lub usługi.

    Dodatkowo, pośrednik często zastrzega sobie prawo do sprawdzenia salda
    i historii rachunku.

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza